¡FAI A TÚA RESERVA
PARA A PRÓXIMA TEMPADA!

INTRODUCE OS TEUS DATOS,
ENTRA NA LISTA DE ESPERA
PARA NOVAS ALTAS E

CONSEGUE AS MELLORES CONDICIÓNS

Os teus datos

¿E ti de quen eres? Se introduces os datos dun abonado actual e formalizas o teu abono conseguirás un desconto do 20% para el

A túa elección

  • Paga de forma segura coa pasarela de pago CECABANK.

50€

PREZO POR CADA RESERVA NA LISTA DE ESPERA

Debido ás futuras obras en Abanca Balaídos o número máximo de altas
é limitado xa que se reduce o aforo do estadio.
Inscríbete na “Lista de Espera Tempada 2019/20” para optar a unha praza.
Unha vez coñecido o aforo dispoñible poderás formalizar a túa alta.
Respectarase a orde de inscrición na Lista de Espera.

FAQS

Esta tempada mantéñense os prezos?
Si, por segunda tempada consecutiva conxelamos os prezos e non aplicamos o correspondente incremento do IPC. O prezo do abono é exactamente o mesmo que na tempada 2017-18. A subida de IPC non aplicado desde 2017 é un 2,6% segundo o INE.

Cando podo tramitar o meu abono?
Debido ás futuras obras en Abanca Balaídos, xestionadas polo Concello de Vigo, o número máximo de altas é limitado xa que se reduce a capacidade do estadio. Como descoñecemos o número de localidades dispoñibles definitivas, queremos priorizar a renovación de abonados sen limitar as posibles altas. Por iso expomos unha campaña de abonados dividida en dúas fases. Na Fase 1 ofrécense as mellores condicións para altas e renovacións. A Fase 2 abrirase no caso de que unha vez finalizada a primeira fase aínda haxa localidades dispoñibles no estadio.

Cales son as datas das 2 fases da campaña?
Fase 1:
20 de xuño ao 19 de xullo
– Renovacións
– Inscrición en Lista de Espera
1 de agosto ao 14 de agosto
– Altas confirmadas en Lista de Espera

Fase 2: do 19 ao 31 de agosto
– Renovacións sen vantaxes (se hai capacidade dispoñible)
– Altas sen vantaxes (se hai capacidade dispoñible)

Son abonado, cal é o desconto máximo ao que podo acceder?
Se tramitas o teu abono na Fase 1:
Sobre o prezo do abono poderás conseguir un 20% como máximo se a túa renovación vai vinculada a unha nova alta. Se es accionista do club ou tes desconto familiar gozarás do 15%. Se non cumpres ningunha destas condicións poderás gozar dun 5% de desconto. Ningún desconto é acumulable. Os Días de Club incluiranse no teu abono.

Se renovas o teu abono na Fase 2 (sempre que haxa capacidade dispoñible):
Se es accionista do club ou tes desconto familiar gozarás do 10%. Terás que adquirir suplemento nos Días de Club.

Non son abonado, cal é o desconto máximo ao que podo acceder ao tramitar a miña alta?
Se te inscribes na Lista de Espera e logo formalizas o teu abono:
Se es accionista do club ou tes desconto familiar gozarás do 15%. Se non cumpres ningunha destas condicións poderás gozar dun 5% de desconto. Ningún desconto é acumulable.

Se tramitas a túa alta na Fase 2 sen inscribirte en Lista de Espera:
Se es accionista do club ou tes desconto familiar gozarás do 10%. Terás que pagar cota de alta e adquirir suplemento nos Días de Club. Só poderás tramitar a túa alta se hai capacidade dispoñible.

Non son abonado, teño que pagar cota de alta?
Se te inscribes na Lista de Espera e logo formalizas o teu abono: Non.
Se tramitas o teu abono na Fase 2: Si, ademais necesitarás retirar suplemento nos Días de Club.

Como podo acceder ao desconto por traer un novo abonado?
No proceso de inscrición na Lista de Espera unha nova alta pode indicar o nome dun abonado da tempada 18/19 . Desta maneira o abonado xa existente consigue un desconto do 20% no prezo do seu carné (desconto máximo, non acumulable). Se esta condición cúmprese, o importe correspondente ingresarase na conta bancaria dese abonado que se beneficia do desconto na primeira quincena de setembro. Por exemplo: un abonado accionista da bancada de Gol pagará 272 € (320€ – 15%). Se logo confírmase a alta dun abonado que o recomenda o prezo do seu abono será 256€ (320€ -20%), polo que recibirá un ingreso de 16€.

Que datos teño que facilitar a unha persoa que se vaia a dar de alta para beneficiarme do desconto do 20%?
Facilítalle o ID do teu carné de abonado e o teu nome e apelidos. Deberá introducilos no proceso de inscrición na Lista de Espera.

Por que teño que indicar o meu número de conta á hora de realizar a miña renovación?
Se gozas dun desconto familiar ou por traer un novo abonado ingresarase o importe correspondente ao teu desconto na conta indicada, durante a primeira quincena de setembro.

Que pasa se non renovo o meu abono dentro da Fase 1? (20 xuño a 19 xullo)
Non poderás gozar das condicións e vantaxes exclusivas do lanzamento de campaña. O teu asento liberarase, o cal quere dicir que se finalmente renovas terás que seleccionar outro asento. Podería ademais darse o caso de que non poidas renovar no caso de que unha vez finalizada a Fase 1 non queden asentos dispoñibles.

Como tramito o desconto de Accionista?
O prezo da túa renovación xa inclúe a túa condición de accionista, o cal implica un desconto do 15% en total. Este desconto aplícase independentemente da canle que elixas para tramitar a renovación (web ou caixeiros Abanca).

Como tramito o desconto Familiar?
Para acceder a este desconto temos que cotexar que ambos os dous familiares formalizaron a súa renovación ou alta. En caso de aplicarse o desconto no momento da tramitación do abono, ingresarase o importe correspondente no número de conta do abonado na primeira quincena de setembro.

Cando enviaredes o recibo ao meu domicilio? Que podo facer se o perdo?
Enviaremos unha carta co recibo ao teu domicilio a semana do 17 de xuño. Se non o recibes ou o extravías podes descargar unha copia no portal de abonados, abonados.rccelta.es accedendo coas túas credenciais (ID carné + DNI). Os abonados que teñen domiciliado o seu abono non recibirán o recibo de pagamento, pois non é necesario xa que a tramitación é automática.

Para darme de alta teño que anotarme na Lista de Espera?
Si, debido ao descoñecemento de cantas localidades estarán finalmente dispoñibles é necesario xestionar unha lista de espera.

Por que teño que pagar 50€ para inscribirme na Lista de Espera?
Para asegurarnos de que o teu interese é real e evitar así prexudicar a outros interesados. No caso de que teñas acceso a Alta e non a tramites perderás os 50€. Se a túa posición na Lista de Espera non che dá acceso a Alta devolverémosche os 50€

É importante o momento no que me inscribo na Lista de Espera?
Si, en caso de limitación de capacidade, o corte que indica os beneficiarios realizarase por orde de inscrición na Lista de Espera. En caso de resultar beneficiario da dispoñibilidade de asento, a orde de inscrición na lista non lle outorgará prioridade sobre outros beneficiarios á hora de formalizar o abono.

Cando saberei se podo realizar finalmente a Alta?
A semana do 22 de xullo enviaremos un correo electrónico informándoche de se finalmente podes tramitar a alta. En caso afirmativo darémosche acceso á plataforma para que tramites a alta. En caso negativo devolverémosche os 50 € da túa inscrición na mesma tarxeta coa que realizaches o pago.

Podería solicitar a devolución dos 50€ se á hora de tramitar a alta ningunha das butacas dispoñibles agrádame?
Non. O club pode garantir dispoñibilidade de butaca pero non a súa localización, ao depender das baixas que se produzan.

Cando podo tramitar a miña alta definitiva?
Se te inscribiches na Lista de Espera e comunicámosche que finalmente tes dereito a alta poderás realizar o trámite online do 1 ao 14 de agosto. Gozarás dun 5% de desconto, non terás que pagar cota de alta nin retirar suplemento os días de club.

Podo darme de alta na Fase 2 sen inscribirme na Lista de Espera?
Só se hai butacas dispoñibles unha vez finalizada a Fase 1. Non gozarás do desconto do 5%, terás que pagar cota de alta e adquirir suplemento os días de club.

Por que teño que indicar o meu número de conta á hora de tramitar a miña alta?
Se gozas dun desconto de familiar ingresarase o importe correspondente ao teu desconto na conta indicada, durante a primeira quincena de setembro.

Cando comezarán as obras da bancada de Marcador / Fondo?
Descoñecémolo. O club está aínda á espera de recibir información sobre os prazos previstos para a obra.

Son socio de Marcador, teño que escoller un novo asento no estadio?
De momento non. Descoñecemos os prazos da obra pública xestionada polo Concello de Vigo. No momento de arranque da obra comunicarase aos abonados de Marcador que deben pasar pola Oficina de Abonados a escoller un novo asento.

Son socio de Marcador e vou renovar. Aínda así hai risco de quedarme sen butaca no estadio unha vez iniciada a obra?
Non, calculamos o número de afectados pola futura obra para que en ningún caso quede un abonado de Marcador sen butaca no estadio.

Podo facer a renovación ou alta desde o meu móbil, tablet ou pc?
Si, podes renovar o teu abono cómodamente a través da web www.istovaidecorazon.rccelta.es. O teu Pack de Benvida chegará nun prazo dunha semana ó enderezo que nos indiques. Para as altas, primeiro debes inscribirte na Lista de Espera na web www.istovaidecorazon.rccelta.es. Posteriormente, se tes dereito a praza tramitarás o teu abono na mesma web.

Perdo os meus descontos se tramito o meu abono online?
Non, en ningún caso. Se dispós dalgún desconto gozaralo igualmente se tramitas o abono online.

Podo dar de alta e renovar calquera categoría?
Si, todas as categorías e bancadas pódense tramitar online, excepto o Carné Miudiños. O Carné Miudiño poderás tramitalo de maneira gratuíta en calquera momento da tempada presentando o Libro de Familia na Oficina de Abonados de Balaídos. Consulta o detalle das condicións do Carne Miudiño nestas faqs.

Que documentación debo ter a man para renovar?
O teu carné de abonado da tempada pasada e o teu DNI en vigor.

Que beneficios ten renovar o meu carné a través dos caixeiros de Abanca?
Os mesmos beneficios que se tramitas o teu abono online.

Como renovo o meu abono nos caixeiros Abanca?
Durante a semana do 17 de xuño todos os abonados recibirán no seu domicilio unha carta que inclúe dous recibos que se poderán utilizar para renovar o seu abono nos caixeiros Abanca. En cada un hai un código de barras que se deberá escanear no caixeiro automático, soamente débese utilizar un dos recibos. Un é unha renovación sinxela, a outra é renovación con camiseta.

Por que hai dous recibos?
Un deles trátase da renovación básica, que soamente inclúe o importe da renovación do abono para a tempada 2019/20. O outro recibo inclúe a renovación máis unha camiseta da tempada 2019/20 rebaixada a PVP 67€. Só debes utilizar un. Se utilizas o de renovación + camiseta recibirás na túa casa o Pack de Benvida cun vale para retirar a camiseta na tenda de A Sede ou de Abanca Balaídos.

Non se me dá moi ben usar os caixeiros, é un proceso complicado?
Simplemente debes seleccionar a opción de “Pago de Recibos” e seguir as instrucións da pantalla. En caso de calquera dúbida, pide axuda ao persoal da oficina de Abanca, que che asistirá para facilitar o pago.

E como pago no caixeiro?
Podes pagar con tarxeta de débito/crédito de calquera entidade ou en efectivo. Recibirás un comprobante da operación no mesmo caixeiro.

E o carné e os descontos?
Non te preocupes. Recibirás un Pack de Benvida na túa casa na seguinte semana despois de tramitar a operación. Se es beneficiario dalgún desconto gozaralo igualmente.

Que prazo teño para renovar o meu abono nos caixeiros de Abanca?
Desde o 20 de xuño ata o 19 de xullo.

Podo tramitar o meu abono na Oficina de Abonados de Abanca Balaídos?
Esta tempada queremos fomentar o uso da canle online e caixeiros Abanca para a tramitación do abono. Aínda así, a Oficina de Abonados estará aberta en horario de 09:00 a 15:00 para atender todas as dúbidas, consultas ou incidencias do abonado

Cal é o horario da oficina de abonados do estadio Abanca Balaídos?
De 09:00 a 15:00 horas para atender dúbidas, consultas ou incidencias.

Os nenos de menos de 5 anos pódense facer socios de forma gratuíta?
Si. Soamente deben ser fillos de abonados para poder gozar do seu Carné Miudiño.

Que condicións ten o carné Miudiños?
Os nosos Miudiños terán o seu número de socio e acumularán antigüidade igual que calquera outro socio. Non dispoñerán dunha localidade asignada, pero poderán retirar invitacións para os partidos que queiran na Oficina de Abonados, a condición de que haxa localidades dispoñibles e sempre na bancada dos seus pais. As invitacións non se poden retirar nos días de partido. Non se poderán retirar invitacións para Miudiños nos partidos marcados como Días de Club. Debido ás limitacións de capacidade asociadas á posible obra da bancada de Marcador, podería darse o caso de que non se puidesen emitir invitacións para Miudiños durante toda a tempada. Esta tempada non se poden dar de alta Miudiños na bancada de Marcador.

E se quero reservar unha butaca durante toda a tempada?
Terás que facer un Carné Infantil para menor de 8 anos. O prezo é 50 €. Como é necesario seleccionar un asento debes facer este trámite na Oficina de Abonados de Abanca Balaídos entre o 20 de xuño e 19 de xullo.

O meu fillo, abonado Miudiño, xa cumpriu 5 anos. Que teño que facer para renovar o seu abono?
Terás que facer un Carné Infantil para menor de 8 anos. O prezo é 50 €. Como é necesario seleccionar un asento debes facer este trámite na Oficina de Abonados de Abanca Balaídos entre o 20 de xuño e 19 de xullo.

Que necesito para obter o Carné Miudiño?
O abono débese tramitar na Oficina de Abonados do estadio Abanca Balaídos, presentando o Libro de Familia.

E se nace durante a tempada e quéroo abonar?
Todos os nados durante a tempada poderán facerse abonados do carné Miudiño en calquera momento do ano.

Se se esgota a capacidade do estadio coas altas e renovacións, reservaredes butacas para poñer á venda entradas para cada partido?
Non. Se a capacidade esgótase con abonados non se poñerán á venda entradas durante a tempada.

Como podo saber en que categoría estou?

Adulto: Entre 26 e 64 anos (inclusive)

Sub 25: Entre 16 e 25 anos (inclusive)

Sub 15: Entre 8 e 15 anos (inclusive)

Carné Infantil: Menores de 8 anos

Carné Miudiño: Menores de 5 anos

Maior 65: Maiores de 65 anos

Podo fraccionar o pago do abono?
Si, podes financiar o teu abono. Desta forma, pagarás o abono en cómodas cotas mensuais. Os intereses son TIN 7,25% TAE 7,50. Trátase dunha oferta financeira suxeita aos criterios de concesión e risco de Abanca Servizos Financeiros, E. F. C., S.A, o cal
valorará cada solicitude en función de criterios de risco e da súa Política de Aceptación de Cliente. A cota mensual mínima debe ser 10 €.
Exemplo de financiamento para abono de Marcador 292 € en 10 cotas mensuais de 30,18 €. O importe total debido será 301,79 €. A oferta é válida ata o 9/08/2019.

Teño que ser cliente dalgún banco en concreto?
Non é necesario, podes ser cliente de calquera banco e tramitar o financiamento do teu abono con Abanca.

Podo financiar o meu abono se o tramito a través da páxina web?
Si, só debes completar a información requirida para financiar o teu abono.

Financiei o meu abono o ano pasado, que teño que facer?
Podes tramitar un novo financiamento na web www.istovaidecorazon.rccelta.es.

Son accionista, como podo beneficiarme do meu desconto?
O teu desconto aplicarase automaticamente independentemente da vía de tramitación do teu abono.

Cantas accións necesito para beneficiarme do desconto de accionista?
Con posuír unha acción do RCCelta será suficiente.

Que requisitos son necesarios para poder obter o desconto familiar?
Este desconto está reservado para matrimonios e parellas de feito e fillos de entre 8 e 17 anos (inclusive). A primeira vez que tramitas este abono é necesario presentar o Libro de Familia na Oficina de Abonados do estadio para aplicar o desconto.

O desconto familiar aplícase en tramitacións online ou en caixeiros?
Si, aínda que como temos que cotexar datos de varios abonados durante toda a campaña non podemos aplicalo directamente. Unha vez se completen as renovacións de todos os membros da familia podes solicitar a aplicación do desconto na oficina de abonados do estadio (antes do 1 de outubro).

Como podo acceder ao desconto por traer un novo abonado?
No proceso de inscrición na Lista de Espera unha nova alta pode indicar o nome dun abonado da tempada 18/19. Desta maneira o abonado xa existente consigue un desconto do 20% no prezo do seu carné (desconto máximo, non acumulable). Se esta condición cúmprese, o importe correspondente ingresarase na conta bancaria dese abonado que se beneficia do desconto na primeira quincena de setembro. Por exemplo: un abonado accionista da bancada de Gol pagará 272 € (320€ – 15%). Se logo confírmase a alta dun abonado que o recomenda o prezo do seu abono será 256€ (320€ -20%), polo que recibirá un ingreso de 16€.

Que datos teño que facilitar a unha persoa que se vaia a dar de alta para beneficiarme do desconto do 20%?
Facilítalle o ID do teu carné de abonado e o teu nome e apelidos. Deberá introducilos no proceso de inscrición na Lista de Espera.

Por que teño que indicar o meu número de conta á hora de realizar a miña renovación?
Se gozas dun desconto de familiar ou por traer un novo abonado ingresarase o importe correspondente ao teu desconto na conta indicada, durante a primeira quincena de setembro.

Podo cambiar de bancada á hora de renovar o meu abono?
Si, se queres cambiar de bancada no momento de renovar o teu abono debes tramitar a renovación na Oficina de Abonados, sempre entre o 20 de xuño e 19 de xullo. Este trámite non se pode realizar online.

Se queres cambiar de bancada despois de renovar o teu abono podes facelo entre o 26 e 31 de xullo na Oficina de Abonados. Poderás escoller así un asento liberado dos abonados que non renoven en prazo. Se cambias a unha zona de maior prezo ao do teu abono terás que abonar a diferenza do importe respecto ao prezo pago na renovación. Se, pola contra, mudas a unha zona de menor importe, abonaremos a diferenza do importe respecto ao prezo pago na renovación, sempre que o fagas antes do 1 de agosto.

Quero cambiar de asento dentro da miña bancada actual. Que teño que facer?
Se queres cambiar de asento dentro da misma bancada debes renovar o teu abono online ou en caixeiro e solicitar o cambio de asento entre o 26 e 31 de xullo na Oficina de Abonados. Poderás escoller así un asento liberado dos abonados que non renoven en prazo.

Quero cambiar a un asento liberado pola baixa dun abonado. Que debo facer?
Tes que renovar o teu abono antes do 19 de xullo. Posteriormente solicitar o cambio de asento na Oficina de Abonados do 26 ao 31 de xullo.

O cambio de bancada ou asento implica a perda de antigüidade do abono?
Non, o cambio de bancada ou asento non implica a perda de antigüidade.

Podo cambiar de nome o abono na renovación?
Non, o cambio de titularidade implica unha nova alta.

Podo ter máis dun abono ao meu nome ou a nome dunha empresa?
Se é a nome dunha empresa pódeo facer, pero non un carné de persoa física.

Teño varias accións e varios abonos pódome beneficiar do desconto de accionista en todos?
As persoas físicas só poden ter un abono ao seu nome. As persoas xurídicas (empresas, peñas, etc…) poden ter tantos abonos como queiran pero só se beneficiarán do desconto de accionista un deles.

Que é un abonado histórico?
Para ser abonado histórico debe ter unha antigüidade ininterrompida de máis de 25 anos no club, converténdose así en abonado Prata. Se superamos os 35 anos adoptaría a condición de abonado Ouro. Cando supere os 50 anos será un distinguido abonado Platino.

Como abonado histórico teño algún tipo de beneficios?
Si. Pode gozar de invitacións ao longo da tempada. Unha abonado Prata terá 5, o Ouro 8 e o Platino 10. Sempre suxeito a dispoñibilidade de capacidade. Non se aplica en ningún caso desconto na venda de entradas.

Como podo gozar das devanditas invitacións?
Poderá retirar un máximo de 2 invitacións por partido, non incluíndo os Días de Club. Deberá solicitalas durante a semana antes do partido, nunca o mesmo día. Sempre suxeito a dispoñibilidade de capacidade.

Cantos Días de Club haberá esta tempada?
3 Días de Club, do mesmo xeito que todas as tempadas.

Este ano, están incluídos todos os partidos no abono?
O abono dá dereito ao seu titular a asistir a todos os partidos correspondentes ao Campionato Nacional de Liga e da Copa de SM o Rey se renova ou se anota en Lista de Espera no caso de altas na Fase 1 (20 de xuño ao 19 de xullo). Os abonos tramitados na Fase 2 deberán adquirir o suplemento correspondente.

Como e cando podo retirar o suplemento?
Estes saen á venda con anterioridade. Consulta os prazos para retiralos na sección de noticias da web do RC Celta.

Todos os abonados temos que retirar o suplemento?
Non. Só deberán retirar un suplemento para poder acceder ao estadio nos partidos marcados como Días de Club aqueles abonados que non renovasen ou se haxan anotado en Lista de Espera no caso de altas na Fase 1 (20 de xuño ao 19 de xullo). O resto dos nosos abonados accederá co seu carné como nos demais encontros.

O prezo dos suplementos é como o dunha entrada de público en xeral?
Non. O suplemento ten un custo máis baixo que unha entrada, oscilando o seu prezo entre os 5 e 20€.

Quero darme de alta na Bancada Siareiros. É posible?
Actualmente é unha bancada sen capacidade dispoñible. Só se poderán dar novas altas no caso de que haxa baixas. Ten en conta esta circunstancia á hora de darte de alta na Lista de Espera.